آلودگی خون درمان: آیا مفید در درمان CKD با 45 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان آلودگی خون به عنوان یک روش درمانی جدید با بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت، اما آن را مفید در درمان بیماری مزمن کلیوی با 45 درصد عملکرد کلیه؟ چگونه آن را در طول درمان با این نسخهها کار؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

CKD چیست؟

بیماری مزمن کلیه شامل شرایط که آسیب کلیه ها و توانایی های خود را به شما در حفظ و سالم با انجام دادن کارهای ذکر شده را کاهش دهد. اگر بیماری کلیوی بدتر می شود، مواد زائد می تواند به سطح بالا در خون تجمع می یابد و به شما احساس بیمار. در همان زمان، شما ممکن است برخی از عوارض مانند فشار خون بالا، کم خونی (شمارش خون کم)، استخوان های ضعیف، بهداشت و عصب آسیب تغذیه ضعیف دریافت کنید. همچنین، بیماری کلیوی خطر ابتلا به داشتن قلبی و بیماری رگ های خونی را افزایش می دهد. این مشکلات ممکن است به آرامی در طی یک دوره زمانی طولانی رخ می دهد.

45 درصد عملکرد کلیه به معنی آنچه که برای شما؟

45 درصد عملکرد کلیه به معنی کلیه ها باقی مانده 45٪ می تواند به طور معمول کار می کنند، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان می کنید، بیماری شما را بدتر می رود. وقتی بیماری کلیوی پیشرفت می کند، ممکن است در نهایت منجر به نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی است. بنابراین مهم ترین چیز است برای پیدا کردن یک روش درمان موثر برای جلوگیری و یا dalay پیشرفت این بیماری است.

آلودگی خون درمان

این ثابت شده است که یکی از روش های درمانی موثر در درمان CKD، آن است که توسط تئوری های خود را به نام که نیازهای خون آلوده به پاک در جهت place.In برای اولین بار برای درمان بیماری های کلیوی، ما باید برای جلوگیری از پیشرفت آسیب کلیه بنابراین این درمان معروف برای تخصص آن برای درمان بیماری های کلیوی است. یادگیری جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید اینجا را کلیک کنید http://sjzkidneyhospital.com/blood-pollution-therapy/

از intruduce بالا، ما می دانیم که آلودگی درمان خون در CKD درمان با 45 درصد عملکرد کلیه مفید است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آلودگی خون درمان: آیا مفید در درمان CKD با 45 درصد عملکرد کلیه





:: برچسب‌ها: خون آلودگی درمانی، 45 درصد عملکرد کلیه، آلودگی خون درمان: آیا مفید در درمان CKD با 45 درصد عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: